हैलो फ्रेंड, ताऊ और सपना चौधरी के जोक्स में आपका स्वागत है, पोस्ट को मजे से पढ़े। ताऊ और सपना चौधरी के जोक्स अच्छे लगे तो शेयर जरूर करें। 


Tau aur sapna chowdhry ke jokes

ताऊ और सपना चौधरी के जोक्स


एक छोरा 😚बोला_ 

सपना चौधरी हरियाने की ✊आन 👌बान और 💪शान स.... 

पीछे त एक 👳ताऊ बोला_

अर ⚡तूफान तेरा बाबु बोलेगा....😉

👅👄👅👄👅



सपना चौधरी के चुटकुले 

डांस 🙏खतम होने के बाद_

सपना:- ताऊ मेरा डांस 😊किसा लागया.... 

ताऊ:- छोरी मेरे 🙍बुढ़े दिल के फर्श प_ 

💫झाड़ू सा मार दिया.... 

और दिल की 💟दीवारां का_ 

जाला सा 🎆झाड़ दिया.... 

डांस की तू के बुझै_

कतीए ☄चाला सा पाड़ दिया.... 

👊😋😂😂


सपना चौधरी जोक्स 

रिपोर्टर:- ताऊ अगर आपके गांव में 👲सलमान या 👨शाहरुख खान आ जाए_ 

तो आप क्या करेंगे.... 

ताऊ:- आंख 😒तरेरते हुऐ_

पेहला तो नु बता_ 

ये दोनू 👺बावलीबुछ स कुण.... 

👸सपना चौधरी आवे स तो बात कर.... 

👏👏👏👏



छोरा:- ताऊ मैं तन्नै जब भी 👀देखूं हूं_ 

तू सपना चौधरी के 🎶गाणे लाए रह है.... 

ताऊ:- मेरी 😬सुसरी के_

धीरै बोल धीरै_

तेरी ताई न सुन ली तो_ 

मेरे त पहलै सपना न कूटण पहोंच जागी.... 

अर गाला म कहती 📣हांडेगी_

भाई रोई की न नाच नाच_ 

म्हारा बुढ़ा ☃बिगाड़ दिया....😂

😂😉😂😉😂


सपना चौधरी डांस जोक्स 

छोरा:- ताऊ एक 👌बढ़िया खबर सुणाऊं.... 

ताऊ:- सुणा.... 

छोरा:- काल ↗पड़ोसी गांव म_ 

सपना का 💃डांस शो है.... 

ताऊ:- फेर तो एक बढ़िया 📃खबर या भी बणगी_

छोरा:- के ताऊ.... 

काल पड़ोसी गांव म हम दोनू 🏃🏃जांवांगे.... 

👍👌👍👌



जैसे ही सपना ➖स्टेज प_ 

डान्स करण खातर आई_

एक बुढ़ा नीचे त दोनों 🙌हाथ ऊपर खड़े करकै 📣चिल्लाया_

ओ बेटे की 😪जान.... 

सपना न सुणगी_

बोली *जान बेटे की सूं_ 

तो तू के लेन आया है 👺बूढे....

😉😁😁😉