Budhi tai ke jokes aur chutkule


बुढ़ी ताई के जोक्स और चुटकुले


बुड्ढी ताई के जोक्स और चुटकुले पोस्ट म दोस्तों थारा स्वागत है दोस्तों थमने तो बेरा है म्हारे घणे ताऊ ताई तो इसे हो स जो बढ़िया-बढ़िया डायलॉग मारकै माहौल सा बणा दे है कती मजा ले जा है

'बुड्ढी ताई के जोक्स और चुटकुले' वाली पोस्ट म भी थामने इसे डायलॉग पढ़नै मिलेंगे

बस इसे बात का ध्यान रखते हम न या पोस्ट लिखी है बुड्ढी ताई के जोक्स और चुटकुले पोस्ट दोस्तों अगर तुम्हें पसंद आया तो सोशल मीडिया शेयर जरूर करें और हां हमनै थारी खातर बढ़िया बढ़िया जोक्स की पोस्ट पहले लिखे राखी है जैसे- Haryanvi jokes, लठ गाड़ जोक्स 


बुढ़ी ताई के जोक्स और चुटकुले 

ताई:- हॉस्पिटल म इलाज खातर गई.... 

नर्स:- माताजी_ अब लंबी गहरी सांस लो.... 

ताई न सांस लेई.... 

नर्स:- अब कैसा लग रहा है.... 

ताई:- बेटी कुणसा सेंट छिड़क क लारी है_

कति मजा सा आग्या.... 

👏😉😂😂


एक बुढ़ी ताई दरोगा पास जाकै बोली_

दरोगा सहाब_ मेरा खसम_ 

काल च्या खातर पत्ती लेण गया था_

इब ताईं कोना आया.... 

दरोगा😪:- कोय बात ना ताई_

तन्नै च्या_

मैं पिया दूंगा....

👅😂😂😂😂


एक छोरा डोड़ी पर त झांकता बोला_

ताई थारी भैंस बयाह री है.... 

ताई😒:- ब्याह री है 

छोरा:- लास्सी मिल जागी....😅 

ताई😪:- मिल जागी.... 

पर देऊं कोन्या....

😜😝😝😛


एक बुढ़ी ताई बारने म बैठी_

हुक्का पिवै थी.... 

पोता:- दादी तू हुक्का क्यूं पीवै है.... 

ताई:- बेटा पेट त सांस कोनी आवता.... 

पोता:- तो नाक त ले लिया कर न.... 

👍👄👄👄


ताई के जोक्स और चुटकुले 



एक बुढ़ी ताई अपणे पोते के ब्याह म_ 

उछल उछल नाचै थी.... 

एक रिश्तेदार नानू बोला_

काकी इतनी ना नाचै_ 

बुढ़ापे म कोय हड्डी चटक जागी.... 

ताई बोली_

परे न होले टोके ना नानू_

आज स पोते का ब्याह_

नाचे बिना कोना मानू.... 

😀😀👄👄


ताऊ ताई म झगड़ा होगया.... 

ताई:- तन्नै मेरे त ब्याह कर_ 

मेरे पचास साल खराब कर दिए_ 

अब मैं कड़े जाऊं.... 

ताऊ ऐंठ क_

कड़े जागी_ बन्दड़ी बणजा दोबारा.... 

तन्नै पचास साल की पड़री है_

मैं नू सोचूं_ 

पंडत न बढ़िया आला मंत्र पढ़_ 

कदे सात जन्म खातर ना बाँध दी होय.... 

😸😸😹😹


एक बुढ़ी ताई और ताऊ म_ 

कसूता झगड़ा हो ग्या.... 

ताऊ:- तन्नै मेरे त रूसे घणे दिन हो लिए_

मेरे बिना तू की ढाल रह ले है.... 

ताई:- फेर मना ले न मन्नै.... 

ताऊ:- तू के होली स_ जो तन्नै मना लेऊं.... 

फेर लड़ाई शुरू.... 

😸😸😸😸


बुढ़ी ताई के जोक्स और चुटकुले पोस्ट को प्लीज शेयर करना ना भूले।