बैरण स्टेटस

बैरण स्टेटस
बैरण स्टेटस

भाइयों...._ वा 👸बैरण तो मन्नै ✂दगा देगी....👺
अर ✂दगा के देगी_.... 
पड़ोसी के छोरे 👲कोल्ड़ू न 🏃भगा लेगी....

छोरी तू 😚खामोश रह.... 
और मैं आशिक 😍भोला र.... 
तेरी 👱जुल्फें तलवारी_
मेरा नरम कालजा 🔪छोला र....

वा बोली आज मेरा जन्मदिन है...

मैं बोला_

फ़ेर अपणे घर क्यां न टोफी बांट दिए#

आज मेरी यारां गेला पार्टी स...🍻

नाक न चढ़ावती नू बोली...

तू तो निराए देशी है...

मैं बोला_

सिर्फ इसी बात का घमंड स_

बाकी तो हम दिल प हाथ रख क_

सिर झुका क बात करां हां...#

बैरण स्टेटस

बेरण नू बोलरी मेरे सिर में बहुत डेन्डरफ हो रहा है...

मैं मजाक म बोल ग्या_

गंजी करवा द्यूं फ़ेर...#

जानम न आज दस दिन होगे फोन ठाए...

अमीरां की बंदी 

बैरण नू बोली कोका-कोला पीऊंगी...

मकै चाल पीले कोका-कोला...

आगले दिन लिम्का पीऊंगी...

ठीक स भाई_ल पीले लिम्का...

थोड़ी देर बाद

बोली डिऊ पिण का जी करे स...

मैं बोला

अमीरा की बंदी

कदे कोका-कोला कदे लिम्का कदे डिऊ

इनमे ए जीवै स

मेरी जेब म गिल्टी बाजरी

मेरी शोक तू कदे पाणी भी पीवे स...